måndag 1 mars 2010

Mitt liv efter BHS

börjar plötsligt bli möjligt att visualisera. Visserligen har jag rätt många poäng kvar att ta (bland annat inte mindre än 14 poäng för Mysgubben S., vilket i sig ger mig kväljningar) innan jag kan höja mitt långfinger åt den förhatliga tegelbyggnaden för sista gången. Men jag ser ljuset från Nangijala nånstans där borta vid tunnelns slut. Och då! Ska jag göra en massa roliga saker som:

Sy (två tillklippta kjolar ligger och väntar).

Läsa typ... skönlitteratur. För det var väl bibliotekarie jag sa att jag skulle bli?

Se hela Twin Peaks-boxen.

Lägga upp en massa Tradera-auktioner och tjäna grova pengar, samtidigt som mitt hem blir sådär härligt feng shuiat.

Sortera min bokhylla, enligt SAB-systemet. Jajamen!

Och kanske kanske, om jag oväntat får en massa pengar (se ovan), resa bort nånstans där det är varmt och där det finns god mat och vin och hav och helst inga datorer så långt ögat når.

1 kommentar:

RUU sa...

oooh. Twin Peaks! Det bästa.. Efter Californication.