fredag 20 februari 2009

Jag tror

att det har lossnat! Jag håller just på att bluddra på om min egen förförståelse. Freestyle. Sen blir det nog lite metodjidder också innan det bli dags för snarkofagen. Som det ju heter. Halle-f***ing-lujah!

Vän av ordning kanske har noterat att jag har använt en särdeles vulgär anglosaxisk svordom alldeles ovanligt flitigt på senaste tiden. Det beror inte på att jag tycket att jag är frän eller så. Men ibland ligger den bara så bra i munnen. Känner mig mest bara dryg just nu. Men det är ju bara bra när man ska vara en självsäker forskare med en massa tyck och snack och fina ord.

2 kommentarer:

queera bibliotekarien sa...

Nu har en viss queer bibliotekarie väntat varje morgon denna vecka vid brevlådan och terroriserat den stackars lantbrevbäraren. HAR DU INGET TILL MIG??!!! JAG SKA FÅ ETT PAKEEEET!! JAG VILL HA DET NU!! NUUUU!! Men ännu har det bara kommit tråkig reklam för bokrean. Jag hoppas att det ligger något spännande och väntar i brevlådan när jag kommer hem ikväll...

Ulrika sa...

Det borde komma idag. Den som väntar på nåt got...