onsdag 25 februari 2009

Tuppen har inte vaknat än

men här sitter jag, pigg och glad som en liten lärka. För er andra där ute i världen kanske det inte är så okristligt tidigt, men att jag är frukosterad och klar halv tio är faktiskt smått galet. Men så har jag bara sovit två timmar också. I natt skrev jag klart min etapptext till seminariet nästa vecka. Lättnaden är massiv. (Hm, kan en lättnad verkligen vara massiv? Ja, idag kan den det!)

Idag ska jag ta ledigt. Ta en secondhandrunda. Kanske kika in på Åshild för att leta tantiga underkläder (har också lovat mormor att titta efter hennes "åderbråcksstrumpor". Eller stödstrumpor som är den gängse eufemismen). Köpstoppet tar semester idag. Sen sova lite, sen yoga. Kanske också titta lite film.

I morgon ska jag på dejt i Växjö av alla ställen. Livet är i sanning en spännande resa.

1 kommentar:

Lou sa...

Stödstrumpor is the shit!