onsdag 7 januari 2009

underliga saker hända

det nya året är smockfullt med omen och järtecken. en termometer som envist visar +30 fast det är knarrsnö ute. ett misstänkt kort och krulligt hårstrå mellan sidan 306 och 307 i jonathan safran foers extremt högt och otroligt nära. och så detta:

ja, jag har gift mig. tydligen. det var andreas mamma laila som gjorde mig uppmärksam på detta förvånande faktum. tur det, annars hade jag ju fortsatt tro att jag var ungmö. undras just vart jag ska åka på bröllopsresa?

7 kommentarer:

Kerstin sa...

...eller som när du var bjuden på niornas avslutningsfest på Persbo?

Ulrika sa...

... eller hade fött barn hastigt och lustigt.

Kerstin sa...

Det är ett spännande liv du lever!

Lou sa...

Ja dessa Lailor, de missar aldrig nåt! Mamma hade också uppmärksammat ditt giftemål - roligt tycker vi alla =)

Ulrika sa...

tack tack! jag undrar bara en sak: var är presenterna?

Mother sa...

Heter du Knorring?

Ulrika sa...

japp mother, knorring är mitt namn.

för övrigt är jag helt förstörd efter brottningsmatchen igår...